• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Jag fick lght igår trots skuldsanering.

Undrar just vilken hyresvärd det var? Måste varit en liten privat, eller? Inget illa menat... jag är glad för Din skull, men personligen vet jag inga företag i branschen som accepterar sig betalningsanmärkningar, än mindre skuldsanering.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 552
Mottagna reaktioner
12 916
Poäng
9 787
Undrar just vilken hyresvärd det var? Måste varit en liten privat, eller? Inget illa menat... jag är glad för Din skull, men personligen vet jag inga företag i branschen som accepterar sig betalningsanmärkningar, än mindre skuldsanering.

Vi har ett par lite större privata som inte verkar göra upplysningar, alternativt ignorerar utfallet av upplysningen, är ganska vanligt med avhysningar där..
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Vi har ett par lite större privata som inte verkar göra upplysningar, alternativt ignorerar utfallet av upplysningen, är ganska vanligt med avhysningar där..

WOW !! Jag noterar ju själv nu vad avhysningar kostar... förlorade hyresintäkter, inkassobolagskostnader, flyttkostnader, magasinering av möblemang i 6 månader samt städning...
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
För övrigt mina vänner, så smäller de duktigt i Malmö just nu... :( jävelskapet tar aldrig slut...
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 552
Mottagna reaktioner
12 916
Poäng
9 787
WOW !! Jag noterar ju själv nu vad avhysningar kostar... förlorade hyresintäkter, inkassobolagskostnader, flyttkostnader, magasinering av möblemang i 6 månader samt städning...

Kostnadahanteringen sköts av någon person någonstans, men vad jag vet ska sökande inte stå för allt det där själv.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
För övrigt mina vänner, så smäller de duktigt i Malmö just nu... :( jävelskapet tar aldrig slut...
Fy sjutton hur ska det bli:(
Man blir riktigt orolig var vi är på väg:(
Varje gång jag hör om bomber i Malmö tänker jag på dig o Terry oroligt.
Även om vi aldrig träffats vill man ju absolut att inget händer er❤️
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Undrar just vilken hyresvärd det var? Måste varit en liten privat, eller? Inget illa menat... jag är glad för Din skull, men personligen vet jag inga företag i branschen som accepterar sig betalningsanmärkningar, än mindre skuldsanering.
Ingen mindre. Hon såg min skuldsanering på UC jag berättade som det var och att den inte innefatta några hyresskulder el fasta avgifter. Hon sa att normalt sett så godkänner vi inte anmärkning/skulder men ska fråga om vi godkänner en skuldsanering.
Sen återkom hon och sa att hon fått ok på att godkänna mig.
Sen var det klart.
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Jag har även bytt lägenhet med skuldsanerings större bolag vid namn heimstaden

Var inga problem då det ej var hyres skulder eller dylikt då jag ” säkrar ” inkomst med hyra varje månad som är avsatt att betala med så var det inga problem alls, mycket bra dialog
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp